نام و نام خانوادگی پاسخ دهنده(در صورت تمایل) :
|
|
نسبت با بیمار :
|
|
سن فرد پاسخ دهنده : |
|
جنسیت فرد پاسخ دهنده : |
مرد زن |
تحصیلات فرد پاسخ دهنده : |
|
مشکل و شکایت بیمار : |
|
تا کنون چندبار از خدمات اورژانس استفاده کرده اید؟ |
|
آیا راحت توانستید با تلفن اورژانس 115 تماس بگیرید؟
|
کاملا راضی تا حدودی راضی تا حدودی ناراضی کاملا ناراضی اطلاعی ندارم |
آیا از طول زمان انتظار پشت خط اورژانس 115 راضی بودید؟ |
کاملا راضی تا حدودی راضیتا حدودی ناراضی کاملا ناراضی اطلاعی ندارم |
از نحوه پاسخگویی کارشناس مرکز پیام راضی بودید؟ |
کاملا راضی تا حدودی راضی تا حدودی ناراضی کاملا ناراضی اطلاعی ندارم |
از پیگیری وضعیت بیمار توسط پرسنل مرکز پیام و ارائه مشاوره پزشکی، تا رسیدن آمبولانس بر بالین بیمارتان راضی بودید؟ |
کاملا راضی تا حدودی راضی تا حدودی ناراضی کاملا ناراضی اطلاعی ندارم |
از طول زمان رسیدن آمبولانس بر بالین بیمارتان راضی بودید؟ |
کاملا راضی تا حدودی راضی تا حدودی ناراضی کاملا ناراضی اطلاعی ندارم |
از اقدامات درمانی انجام شده توسط پرسنل اعزامی راضی بودید؟ |
کاملا راضی تا حدودی راضی تا حدودی ناراضی کاملا ناراضی اطلاعی ندارم |
از سرعت عمل و تسلط تکنسین های اعزامی در انجام امور درمان بیمارتان راضی بودید؟ |
کاملا راضی تا حدودی راضی تا حدودی ناراضی کاملا ناراضی اطلاعی ندارم |
از نحوه جابه جایی بیمارتان توسط پرسنل اعزامی راضی بودید؟ |
کاملا راضی تا حدودی راضی تا حدودی ناراضی کاملا ناراضی اطلاعی ندارم |
از نحوه مراقبت از بیمار، در طول مسیر انتقال تا رسیدن به بیمارستان راضی بودید؟ |
کاملا راضی تا حدودی راضی تا حدودی ناراضی کاملا ناراضی اطلاعی ندارم |
از نحوه راهنمایی و ارائه مشاوره پزشکی، توسط تکنسین های اعزامی اورژانس راضی بودید؟ |
کاملا راضی تا حدودی راضی تا حدودی ناراضی کاملا ناراضی اطلاعی ندارم |
از نحوه برخورد کارکنان اورژانس راضی بودید؟ |
کاملا راضی تا حدودی راضی تا حدودی ناراضی کاملا ناراضی اطلاعی ندارم |
از نحوه پوشش و آراستگی تکنسین های اورژنس راضی بودید؟ |
کاملا راضی تا حدودی راضی تا حدودی ناراضی کاملا ناراضی اطلاعی ندارم |
از وضعیت ظاهری آمبولانس، تمیزی آمبولانس و تجهیزات آن راضی بودید؟ |
کاملا راضی تا حدودی راضیتا حدودی ناراضی کاملا ناراضی اطلاعاتی ندارم |
در مجموع اگر بخواهید از یک تا 20 به خدمات اورژانس نمره بدهید، چه نمره ای میدهید؟ |
|
علت عدم رضایت : |
|
نظر و پیشنهاد برای بهبود فرآیند ارائه خدمات : |
|
|
|